Tradis wprowadził karty klienta

Udostępnij artykuł

Od 1 maja do identyfikacji klientów Tradisu służą nowo wdrożone karty klienta. Do tej pory kupcy przy kasie podawali swój indywidualny numer. Teraz wystarczy, że kasjer zeskanuje kod kreskowy znajdujący się na karcie.

– Karty mają służyć nie tylko identyfikacji naszych klientów. Chcemy, aby stały się one narzędziem, które pozwoli nam na wprowadzanie nowych rozwiązań usprawniających zakupy. Pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, m.in. możliwością sprawdzenia za pomocą karty indywidualnie dopasowanych do potrzeb danego kupca promocji oraz rabatów – mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradisu.

Karty są też bezpośrednio powiązane z programem lojalnościowym Tradisu eProfit. Numer umieszczony na karcie służy do logowania w systemie eProfitu oraz umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcji programu, czyli m.in. uczestnictwa w promocjach, zbierania punktów, edycji danych, zarządzania kontami odbiorców czy wymiany punktów na atrakcyjne nagrody.

Karty klienta Tradisu opatrzone są logo dystrybutora, zawierają także dane identyfikacyjne kupca. Karty trafiły do ponad 25 tys. klientów Tradisu za pośrednictwem poczty oraz oddziałów dystrybutora rozmieszczonych na terenie całej Polski.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi dystrybucję artykułów FMCG przez magazyny Cash&Carry i centra dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Szeroki asortyment artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych, korzystne warunki handlowe, nowoczesny system informatyczny i logistyczny oraz ciągła praca nad zaspokajaniem oczekiwań klientów czynią z niej wiodącego partnera handlowego dla ponad 50 tysięcy polskich sklepów.