– W najbliższym czasie planujemy uruchomienie pierwszej stacji własnej w Gzowie w województwie mazowiecki – mówi Leszek Hendzel, dyrektor regionalny sieci Moya. – Będzie to również stacja pokazowa, pełniąca rolę szkoleniową dla dalszego rozwoju sieci – dodaje.
– Stale rozwijamy również nasz koncept gastronomiczny – Caffe Moya. Do końca roku będzie funkcjonowało już 10 kawiarenek pod tym logo – informuje Leszek Hendzel.
Anwim rozwija również sprzedaż produktów z logo Moya. – Pierwszy produkt pod marką MOYA – zimowy płyn do spryskiwaczy jest już w sprzedaż – mówi dyrektor regionalny sieci. – Ponadto oprócz płynu dajemy pełny pakiet szkoleniowy z materiałami prezentującymi jak eksponować, sprzedawać i promować nasz płyn, a także zapewniamy elementy pomagające w promocji płynów – gotowe cenniki oraz ramki cenowe – dodaje Leszek Hendzel.
Oferta firmy Anwim skierowana jest do wszystkich osób, które oczekują gwarancji jakościowej w stosunku do tankowanego paliwa. Wszystkie stacje spod znaku Moya sprzedają wyłącznie paliwa najwyższej jakości, które zapewniają długą i bezawaryjną pracę silników w samochodach.
Ponadto na stacjach Moya znaleźć można szeroki wachlarz usług dostosowany do specyfiki rynku lokalnego, w tym m.in.: parkingi (także dla tirów), sklepy ze zróżnicowanym asortymentem produktów, myjnie, kompresory, odkurzacze, a także lottomaty.
Szczególny nacisk Moya kładzie na jakość obsługi klienta i oferowanych usług, tak aby każdy z klientów czuł się usatysfakcjonowany z oferty stacji Moya. W tym celu wdrożony zostanie program kontroli jakości "Moya jakość" pozwalający zachować jednolity standard świadczonych usług na każdej stacji należącej do sieci Moya.