Digital signage obejmuje zintegrowaną formę zarządzania systemem, w skład którego wchodzą wyświetlacze elektroniczne (cyfrowe znaki, infokioski), które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości (używane nośniki to LCD, LED, display plazma, obrazy z projektorów multimedialnych. Reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising.
Celem postępowania ofertowego jest zawarcie umowy z firmą, która będzie odpowiadać za kompleksową obsługę, zarządzanie i funkcjonowanie systemu digital signage – to jest: produkcję kontentu wyświetlanego na monitorach, zarządzanie kontentem, zarządzanie systemem, konfiguracja i uruchomienie, utrzymanie systemu, sprzedaż określonego czasu reklamowego na zewnątrz (w przypadku wyboru wariantu pętli, która zakłada sprzedaż czasu reklamodawcom zewnętrznym), dostawę, montaż i demontaż sprzętu w przypadku potrzeby jego wymiany po zakończeniu trwania usługi oraz serwis. Dostawca będzie ponosił koszty prawidłowego funkcjonowania systemu digital signage na stacjach paliw – w tym koszty energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania systemu.
Zakładany okres współpracy to 5 lat. Odpowiedzi na zapytania ofertowe skierowane przez wybrane podmioty powinny zostać przesłane przez potencjalnych partnerów do 05.11.2010 r., do godziny 16.00.