Carrefour kontynuuje inwestycje w rozwój swojej oferty produktów wegańskich. Do sklepów sieci trafiła właśnie nowość – pierwsze w Polsce warzywne piwa, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi. Trzy premierowe smaki – Purple Beetroot, Bloody Tomato oraz Rusty Carrot trafiają do Carrefour z browaru Nook. Kupując nowe vege piwo w Carrefour klienci sieci zyskają dodatkowo 10 proc. rabatu na produkty marki Bezmięsny, specjalizującej się w produkcji wegańskich odpowiedników wędlin.
Carrefour stawia na trend vege
Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt od początku działania Carrefour w Polsce były wśród priorytetowych celów i zobowiązań sieci. W efekcie tych działań, coraz większą powierzchnię sklepów Carrefour zajmują produkty wegetariańskie, wegańskie oraz bio. W wybranych swoich sklepach w Warszawie, sieć jako pierwsza w Polsce, wprowadziła bezmięsne lady tradycyjne, na których klienci mogą nabyć wegańskie zamienniki popularnych wędlin, serów czy produkty garmażeryjne. To rozwiązanie pomaga nie tylko zdrowiej się odżywiać, ale także walczyć z marnowaniem żywności, umożliwiając zakup dokładnie takiej ilości produktu, jaka jest potrzebna. Dodatkowo produkty na wagę mają niższą cenę niż te oferowane w opakowaniach, co zachęca większą liczbę klientów do spróbowania produktów wegańskich.
Teraz do oferty Carrefoura dołączają rzemieślnicze vege piwa o naturalnie warzywnych smakach pochodzące z warszawskiego Browaru Nook. Do wyboru są trzy rodzaje piw – Purple Beetroot – wytwarzane z soku buraka, Bloody Tomato – bazujące na soku pomidorowym oraz Rusty Carrot – warzone na soku z marchwi. Kupując te produkty w dniach 11-20 sierpnia klienci będą mogli skorzystać dodatkowo z ich ceny obniżonej o 30 proc. To także doskonała okazja, aby skosztować produktów Bezmięsnego – przy zakupie piwa Vege Nook produkty tej marki klienci kupią z 10 proc. zniżką.
Jeszcze więcej zdrowych rozwiązań dla klientów Carrefour
– Piwa rzemieślnicze to nie chwilowa moda. Ich popularność rośnie już od wielu lat, a Polacy są bardzo otwarci na wszelkie eksperymenty – nie tylko piwne. W sklepach Carrefour coraz większą powierzchnię zajmują produkty naturalne, zdrowe, o minimalnym stopniu przetworzenia, w tym asortyment wegański. Piwa Vege Nook są kolejnym już dowodem na to, że staramy się proponować ciekawe rozwiązania w każdym z naszych działów, dlatego bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy.
– mówi Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Carrefour rozwija również i pozostałe kategorie w ramach swojej „zdrowej półki”, takie jak produkty bez glutenu czy bez laktozy, a także koncept „kupujemy lokalnie”, umożliwiający bezpośrednią współpracę z małymi dostawcami. W zamian, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów, oddalonych nie więcej niż 50 kilometrów od sklepu.
Źródło: Carrefour
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.