W obszarze sieci franczyzowej operujemy dziś 106 obiektami, rozlokowanymi w dogodnych dla podróżnych miejscach na ternie całej Polski. Każdego roku nasza sieć DOFO (dealer-owned, franchise-operated) zwiększa swój potencjał średnio o 15 nowych placówek. Dzięki konkurencyjnej ofercie programu „Rodzina Lotos” stajemy się atrakcyjniejszym partnerem dla coraz większej liczby właścicieli stacji. O tym, jak rozwinie się model franczyzowy współpracy w 2011 roku zdecyduje rynek, a przede wszystkim jego główni gracze, czyli operatorzy największych sieci stacji działających na krajowym rynku.
Jedno jest pewne, Lotos jako firma posiadająca jasno sprecyzowaną strategię, ogromne doświadczenie i oczywiście duże zaplecze finansowe, będzie nadal energicznie rozwijać ten model współpracy w oparciu o stale rosnącą liczbę franczyzobiorców. Oprócz tego w 2011 roku planujemy z powodzeniem rozwijać naszą sieć CODO, ze szczególnym uwzględnieniem budowy stacji przyautostradowych.
W tej chwili posiadamy 7 miejsc obsługi podróżnych przy autostradach A2, A4 i A6. Wygraliśmy także przetargi na buydowę kolejnych trzech MOP-ów przy A1 i drodze ekspresowej S2. W tej grze będzie się liczył każdy punkt, a Lotos nie zamierza oddać pola.