Krzysztof Kozłowski panelistą PetroTrend 2012

Udostępnij artykuł

Absolwent Politechniki Krakowskiej (inżynier budownictwa lądowego). Z BP związany od stycznia 1995 roku. Jako inżynier odpowiadał za budowę pierwszej stacji BP w Polsce – w 1995 r. w Gliwicach.

Przez pięć lat kierował działem nieruchomości BP. Od 2004 r. odpowiedzialny za rozwój i działanie sieci stacji partnerskich BP. W tym czasie otwarto ponad 140 nowych stacji partnerskich. Obecnie sieć franczyzowa BP liczy 210 obiektów.

Krzysztof Kozłowski ma 49 lat. Żonaty, dwoje dzieci.

PetroTrend Forum Rynku Paliwowego zajmuje wyjątkową, prestiżową pozycję wśród konferencji organizowanych w polskim sektorze paliwowym. W trakcie konferencji m.in. omawiamy perspektywy i trendy rozwoju rynku, radzimy jak przyciągnąć i utrzymać klienta, komentujemy zmiany przepisów, przedstawiamy innowacyjne rozwiązania dla przystacyjnych sklepów, restauracji i myjni.
Opis forum

Forum Rynku Paliwowego PetroTrend od jedenastu lat, gromadzi co roku ponad 150 przedstawicieli kadry zarządzającej i managerów spółek paliwowych, których głos ma kluczowe znaczenie dla kształtu rynku paliwowego. Tradycją już jest, że w konferencji biorą udział prezesi, członkowie zarządów oraz osoby odpowiedzialne za rozwój i inwestycje, właściciele stacji paliw, a także przedstawiciele producentów i dystrybutorów działających na tym rynku.

W tym roku dyskusja skupiona będzie na trzech tematach – rozwoju sektora paliwowego, szansach i zagrożeniach dla operatorów, a także rozwoju stacji jako nowoczesnego punktu handlowo-usługowego.

W debacie wezmą udział analitycy rynku oraz członkowie zarządów spółek paliwowych, które mają kluczowe znaczenie dla kształtu całego rynku. Do grona uczestników Forum należą również producenci towarów i dostawcy usług dla tego sektora.

Oprócz konferencji, PetroTrend to także:

Wystawa, która jest znakomitą okazją dla firm i organizacji do prezentacji swojej oferty handlowej. To również miejsce do nawiązania współpracy z innymi firmami z branży oraz zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Daje ona możliwość promocji wizerunku firmy wśród profesjonalistów z branży oraz zaprezentowania oferowanych produktów i usług. Obecność w prestiżowym gronie firm, które mają kluczowe znaczenie dla rynku paliwowego, daje niepowtarzalną szansę na wymianę doświadczeń i opinii, ale  przede wszystkim na zdobycie nowych i podtrzymanie dotychczasowych kontaktów biznesowych.